Shop Nu, Betaal Later Met KLARNA !

30 Dagen; Niet Goed, Geld Terug Garantie

Altijd GRATIS Thuisbezorgd !

Shop Nu, Betaal Later Met KLARNA !

Voorjaar Deals; Tot Wel 50% Korting !

    Ruilen en Retourneren

    Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Bij FindYourDeal streven wij ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht.

    Als je niet tevreden bent met het product, helpen we je graag verder!

    Title

    Last updated: Februari 2024

    1. Algemeen

    2. Retourneren

    3. Beschadigd / Verkeerd Product

    4. European Union 14 day Cooling Off Period

    5. Terugbetaling

    1. algemeen

    We hebben een 30-dagen geld-terug garantie, wat betekent dat je je bestelling tot 30 dagen na ontvangst kan retourneren.


    Om in aanmerking te komen voor een retour moet het product in dezelfde conditie verkeren als hoe je het ontvangen hebt, en in originele verpak

    Houd er rekening mee dat de producten rechtstreeks worden verzonden vanuit ons warehouse in China. De retourzending zal dus verstuurd moeten worden naar het retouradres dat je via de klantenservice kunt opvragen. Helaas kunnen wij de kosten van de retourzending niet vergoeden.

    2. retourneren

    Volg de onderstaande stappen om je product te retourneren:

    1. Stuur ons een e-mail op info@findyourdeal.nl waarin je aangeeft dat je de bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.
       
    2. Wacht op een reactie van onze klantenservice.
       
    3. Na het ontvangen van de instructies voor retourzending verpak je het te retourneren product netjes en veilig. Bij voorkeur in de originele verpakking.
       
    4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
       
    5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.
       
    6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug, via de betaalmethode waarmee is betaald.

    3. beschadiging / verkeerd product

    Een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Wat vervelend!
    Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de termijn om deze issues te melden.
     

    Voor de snelste oplossing stuurt u ons een e-mail met uw ordernummer en een foto of video waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.
     

    Bij defecten leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw artikel en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het onverhoopt een tweede keer defect aan? Dan betalen wij je totale aankoopbedrag terug!

    4. european union 14 day cooling off period

    In aanvulling op bovestaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of retourneren. Om welke reden dan ook en zonder uitleg verschuldigd.

    Zoals hierboven vermeld, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je heeft ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

    5. terugbetaling

    We zullen je bericht sturen zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd.

    Zodra je retourzending is verwerkt, kun je verwachten dat je binnen 1-3 werkdagen (afhankelijk van je financiƫle instelling) via je oorspronkelijke betaalmethode wordt gecrediteerd.


    Als er meer dan 5 werkdagen voorbij zijn sinds we je retour hebben gecontroleerd en je hebt de terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan even contact op via: info@FindYourDeal.nl .